
Veilige en slimme
betaaloplossing
Ontvang gemakkelijk betalingen 24/7 met een duidelijk overzicht.

Exclusieve partner van

Camper Pay en Campercontact nu in één app!
Sinds 2022 is Camper Pay de enige exclusieve partner van Campercontact. Zo word het vertrouwde van Campercontact gecombineerd met het betaal en/of boek gemak van Camper Pay.
De camperplaatsen, die werken met Camper Pay, hebben een betaalknop in Campercontact waarmee je automatisch wordt doorgeschakeld naar het betaal- en boekingscherm.
Voordelen van onze betaal- (en boek) oplossing



Efficient
Automatische controle
Boek module
Kies voor de mogelijkheid om het betaalsystemen uit te breiden met een boekingsmodule
Werkt met camperplaatsen en locaties met beperkt toezicht en personeel
Kan eenvoudig geïntegreerd worden met een (bestaande) automatische slagboom, elektra en douches



Veilig betalen
Kostenbesparend
Inzichtelijk
Een veilige en aanvullende betaalmethode
Houdt overzicht over boekingen, gegevens en cijfers
Geen kosten met betalingsverkeer, betaalautomaten of personeel
Bewaar het overzicht in een duidelijk dashboard.
Houdt overzicht over alle betalingen en boekingen in één systeem.
Met het betaalsysteem wordt toeristenbelasting automatisch berekend. In het dashboard kun je eenvoudig de prijzen wijzigen van de camperplekken voor verschillende maanden en speciale acties. Hierin kan je de boekfunctie simpel aan- of uitzetten en alle extra's op de campingplekken regelen.
Ontdek de voordelen van het dashboard!
FAQ voor camperplaats beheerders
Hoe kunnen klanten betalen?
Klanten betalen via hun telefoon of via de Kiosk
Kunnen klanten direct bij ons betalen?
Ja, dat kan met de Kiosk (iPad)
Kan ik verschillende tarieven toepassen voor hoogseizoen, hemelvaart, pinksteren, etc.?
Ja, deze functionaliteit wordt binnenkort toegevoegd.
Kan ik verschillende tarieven aan plaatsen koppelen?Ja, deze functionaliteit wordt binnenkort toegevoegd.
Wanneer kunnen klanten betalen?
Klanten kunnen 24/7 betalen
Kunnen buitenlandse klanten de app gebruiken?
De app wordt direct beschikbaar in verschillende talen
Zullen onze Duitse gasten de app ook gebruiken?
Duitse gasten hebben weliswaar een voorkeur voor 'Bahr Geld', maar blijken de app prima te gebruiken (leer de ervaring met ruim 50.000 Duitse gebruikers van onze vergelijkbare app voor jachthavens)
Hoe betalen klanten met Campercontact?
In Campercontact komt een knop 'Betalen' in beeld bij het bekijken van een locatie. Wanneer daarop geklikt wordt start het betaalproces. Zij betalen voor zolang zij willen blijven.
Kunnen klanten hun verblijf verlengen?
Ja, dat gaat eenvoudig doordat zij een extra betaling doen
Hoe wordt toeristenbelasting in rekening gebracht?
U bepaalt zelf of u een plaats inclusief toeristenbelasting aanbiedt, of dat de toeristenbelasting apart wordt opgenomen.
Hoe gaat de aangifte van toeristenbelasting?
In de backend (dashboard) maakt u eenvoudig een uitdraai voor de aangifte.
Moet een klant de Camper Pay app installeren?
Een klant kan kiezen of zij de Campercontact of Camper Pay installeren en gebruiken.
Wat als een klant zonder app bij onze locatie aankomt?
Wij zorgen voor borden de QR code voor het installeren van de app en een heldere uitleg hoe ze ermee kunnen betalen.
Is het betaalproces veilig?
Betalen verloopt veilig en gegarandeerd via Stripe, een van de grootste betaalbedrijven ter wereld. Het netto bedrag wordt direct overgemaakt op uw bankrekening, zonder tussenkomst van Camper Pay.
Zijn er overzichten voor mij?
In de backend (dashboard) zijn diverse rapportages en overzichten beschikbaar.
Kunnen klanten een plaats boeken op mijn locatie?
Deze functionaliteit wordt binnenkort beschikbaar.
Hoe wordt mijn locatie aangesloten?
Na afsluiten contract en inregelen betaalproces (opnemen noodzakelijke betaalgegevens) staat uw locatie 'live'. Dit kan binnen een uur geregeld zijn.
Hoe wordt eventuele hardware aangesloten?
Hiervoor hebben wij hardware partners beschikbaar. Meestal met beperkte aanpassing van bestaande deuren, slagbomen en andere hardware.
Welke extra functionaliteiten komen beschikbaar?
Elektra, toegangsdeuren, douches, Stroom naar gebruik betalingen extra services zijn in ontwikkeling en worden spoedig toegevoegd.
Is het in de app zichtbaar dat op mijn locatie via de app kan worden betaald?
Ja, dat is zichtbaar doordat de 'betalen knop' groen is bij de locatie in de app.
Hoe bespaar ik op personeelskosten?
Er zijn geen personeelskosten om betalingen in ontvangst te nemen, of om de campers langs te gaan. De locatie kan onbemand draaien.
Waar bespaar ik op hardware?
Er is geen dure betaalautomaat nodig. Door de IOT techniek, is toegang, elektra etc. relatief goedkoop en makkelijk aan te sluiten.
Betaalt een klant voor het boeken van een plaats?
Ja, de klant betaalt bij het vooruit boeken een beperkte "service fee".
Waar betaal ik voor?
Eenmalig worden aansluitkosten berekend (inclusief informatiebord). Verder wordt er € 0,35 gerekend per transactie.
Ik ben maar een deel van het jaar open. Betaal ik dan voor een abonnement voor het hele jaar?
U betaalt alleen voor de periode dat u open bent (alleen hoogseizoen: 7 maanden, heel jaar: 12 maanden.
Zijn de abonnementskosten altijd hetzelfde?
De hoogte van het abonnement is afhankelijk van het aantal plaatsen op uw locatie.
Krijg ik korting als ik in één keer betaal?
Ja, als u in een keer (voor minimaal 7 maanden) betaalt, krijgt u 1 maand korting.
Wanneer hebben klanten toegang?
Vanaf het moment van betalen, hebben zij toegang (of gebruik), tot het moment dat u kiest (bijvoorbeeld volgende dag 12:00).
Is er grip op welk voertuig het terrein op en af gaat?
De app bedient de slagboom (opent met knop in de app).
Is grip op toegang van voetgangers en fietsers mogelijk?
De app kan een cijfercode leveren, waarmee poorten en deuren worden geopend.
Kan de toegang tot de facilitaire voorzieningen worden gestuurd?
De app kan een cijfercode leveren, waarmee poorten en deuren worden geopend.
Waar kan ik de gebruikersvoorwaarden vinden?
De gebruikersvoorwaarden zijn te downloaden via deze link.